Reparatie procedure
Indien uw apparaat kapot gaat, kunt u het apparaat naar ons opsturen ter reparatie.
Hier leest u meer over onze reparatie procedure.
Reparatie procedure:
U dient uw apparaat per mail bij ons aan te melden, de aanmelding mailt u naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Vermeld altijd in de mail:
- Type apparaat
- Model nummer
- Serienummer
- Verkoopdatum aan de klant
- Een korte omschrijving van de klacht
Wij streven er naar uw reparatie aanmelding dezelfde dag of volgende werkdag in behandeling te nemen.
Het apparaat kunt u opsturen naar onderstaand adres:
Womax BV
t.a.v. magazijn
Einsteinstraat 71
3316GG Dordrecht
Zorg ervoor dat u het apparaat goed verpakt/beschermd in een stevige doos om eventuele transportschade te voorkomen.
Alle reparatiekosten tot €150,- worden direct door ons gerepareerd zonder prijsopgave vooraf.
Indien de kosten boven de €150,- uitkomen, zullen wij u hiervoor op voorhand een prijsopgave mailen.
De kosten voor onderzoek bedragen: €50,- inclusief retour sturen, deze kosten worden in rekening gebracht indien de daadwerkelijke reparatie niet door ons gedaan hoeft te worden.
Indien u vragen heeft omtrent uw reparatie, kunt u contact met ons opnemen per mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefonisch: 078 651 19 55.